Eric, Ari i Bob Ryan predlažu studijima projekt o "Ramonesima", ali Ari i Bob sukobljavaju se jer obojica žele biti glavni. Turtle želi par ekskluzivnih tenisica, pa mu Vince pomaže povući sve moguće veze da ih nabavi.