Jedna od kandidatkinja za ulogu Aquagirl razotkrije tajnu iz Vinceove prošlosti zbog koje se Eric osjeća zanemareno. Arija maknu s jednog važnog popisa. Drama i Turtle pokušavaju uživati u privremenoj novoj kući.