Vince otkrije zašto je njegova prekrasna susjeda Stacy tako ljubazna prema njemu. Eric požali zbog prošlosti kad mu ona uzrokuje nove probleme s Emily. Ari pokuša ucijeniti Danu da mu osigura sastanak s važnim redateljem.