Ivánov pokušaj samoubojstva teško pogađa grad. Pogotovo Yolandu, kojoj cijela stvar budi sjećanja iz prošlosti. U bolnici Ana i Diego čekaju da se njihov sin oporavi dok Arturo pokušava pronaći rješenje za svoje novčane probleme.