Iván posjećuje Macarenu s ponudom. Ana je pratila svog sina i vidi Macarenu licem u lice prvi put otkako je snimka izišla u javnost. Nakon njihova susreta, shrvana situacijom, Ana donosi drastičnu odluku o svom braku.