Aspynino kraljevsko vjenčanje
Aspyn i Mitch žene se uz gajde, kiltove i djevojčice koje nose košarice s cvijećem. No matičar je ostao bez glasa, a Brownovi se za mjesec dana sele u Flagstaff.