Flertovanje u Flagstaffu
Kodyjeve žene odbijaju se preseliti u Utu, stoga im on predlaže da se presele u Flagstaff u Arizoni, kamo odlazi na izlet s Meri. Usto, Mitch i Aspyn pripremaju se za vjenčanje.