Nakon što je uzeo u obzir moguće ponovno suđenje, 73-godišnji Michael suočava se s odlukom koja će mu promijeniti život. U međuvremenu, Martha i Margaret dijele davno pokopane istine, a Sophie se miri s otkrićem.