Nakon što se tijelo sa sličnim ozljedama kakve je imala Kathleen pojavi u mrtvačnici, Sophie nastavlja potragu za otkrivanjem što se Kathleen doista dogodilo. U međuvremenu, Martha odlučuje kopati po svojoj mučnoj prošlosti unatoč Margaretinu otporu.