Kosmata situacija
Dr. Angie prima Holly, pacijenticu sa skrivenom mračnom tajnom povezanom s kosom, kojoj je potrebna pomoć. Dr. Meena trudi se pomoći Devinu da očuva svoju ekstremnu dlakavost.