Dosta je bilo perika
Nakon Jamieine tranzicije, treba joj je pomoć dr. Angie da može odbaciti perike. Neshiaina dlakavost izaziva rane iz kojih se cijedi i nada se da će joj dr. Meena uspjeti pomoći.