Da bar imam normalno tijelo
Mauricio pati od najgoreg slučaja keloida koji je dr. Emma ikad vidjela - hoće li kirurški zahvat sve još pogoršati? Velike kvrge na Davidovu nosu smetaju mu pri disanju.