Ja sam neka vrsta kolaža
Josh posjećuje dr. Emmu radi neobičnog zahvata, nakon uklanjanja kancerogene izrasline na licu koje mu je spasilo život. Desetogodišnja Lily ima preko 40 bradavica na rukama.