Will, Jason i Sean (većinom) na trenutak prestaju sa šalom kako bi razgovarali o svojem djetinjstvu dok putuju prema Seanovu rodnom gradu Chicagu. S posebnim gostima Andyjem Richterom, Jeffom Tweedyjem i Markom Cubanom.