Will, Jason i Sean dolaze u Veliku Jabuku zbog još jednog niza emisija i nečuvene količine posluge u sobu. S gostima Davidom Lettermanom i Alexandrijom Ocasio-Cortez, uključujući neočekivano pojavljivanje prijatelja iz grada.