Nakon što ju je Gilead uhvatio, June se suočava s Tetom Lydijom koja želi osvetu i trapi mučno ispitivanje. Nick i Lawrence surađuju kako bi zaštitili June. U Torontu se Luke muči kako da pomogne June i Hanni.