Večer prije dobrotvorne modne revije u Rosewoodu Aria, Emily, Hanna i Spencer iznenade se kada u grad stigne Alisonina majka Jessica DiLaurentis, koja ih zamoli da u Alisonino ime sudjeluju na reviji.