Nakon što je donijela čvrstu odluku o Calebu koja se nije svidjela njezinim prijateljicama, Hanna misli da su je one počele ignorirati. Čini se da Aria, Emily i Spencer smišljaju nešto, no ona ne može prokljuviti što.