Dok se Srednja škola Millwood nosi s posljedicama Spirit Weeka, Imogen otkriva davno zakopane istine na putu da razotkrije tajanstvenu "A". Nakon što se šerif Beasley približi, Noa važe svoje opcije, a Tabby radi na dobivanju ključnog dokaza.