1999., skupinu prijateljica potresa iznenadna smrt jedne od njih. Dvadeset i dvije godine poslije, život 16-godišnje Imogen Adams potresa sumnjiva smrt njezine majke – te stalna svađa s bivšom najboljom prijateljicom, Karen.