Paulova Impala lowrider iz '59.
Paul odlučuje uzeti jedan od svojih modela iz '59. i preurediti ga u kompletni lowrider, s hidraulikom i originalnim lakiranjem. Shorty dovozi Mustang svoje supruge iz '92.