Vremenski stroj Chevy iz 1966.
Kabriolet Chevy Impala iz 1966. doživljava potpuni preobražaj zahvaljujući Shortyju i ekipi, s novom bojom, motorom, interijerom i krovom te hrpom popravaka hrđe.