Zar samo glume? Carrie je iznenađena što Bergeru ne smeta posjet njezinoj omiljenoj dizajnerskoj trgovini, no postaje hladan kada u njemu iznenada ostvaruje uspjeh. Miranda i Steve neplanirano ostaju zajedno do jutra.