Čokoladni trkaći auti i odabir haljine
Buddy za zvijezdu automobilskih utrka Danicu Patrick izrađuje posebnu tortu s temom trkaćeg automobila. Lisa za to vrijeme traži savršenu haljinu za obnovu zavjeta.