Smiješni Regis i 50 vjenčanja
Buddy uči voditelja talk showa Regisa Philbina kako ukrasiti tortu. Jedna mladenka pak pred Buddyja stavlja izazov da izradi tortu u čast njezina 50. vjenčanja!