Kukci, prekidi i istrošenost
Buddy mora napraviti tortu u kojoj se nalaze pravi insekti, ali ne dopušta da mu kukci ulaze u kuhinju! Jednog je prijatelja pak potrebno oraspoložiti posebnom Buddyjevom tortom.