Natjecanje, komplikacije i pričest
Buddyjev torta s motivima kuglanja rezultirala je kuglačkim dvobojem između cura i dečki. Buddy pak izrađuje tortu za Sophijinu prvu pričest, a u radnji dolazi do komplikacija.