Piñata Party i otkrivanje spola
Buddy za dva 11-godišnja DJ-a mora napraviti tortu-piñatu. Usto, dvije trudnice naručuju torte koje će otkriti spol njihovih beba: hoće li torte biti ružičaste ili plave?