Vatreni zmajevi i vjenčane mačke
Buddy pravi tortu sa zmajem koji riga vatru za srednjevjekovnog viteza. Usto, kafić za mačke želi da Mary peče kolače za mačje vjenčanje - i da ih ona vjenča!