Njujorško podzemlje!
Shaggy je amater pjesnik, ali ponosni Scooby ga prijavljuje na pjesničko natjecanje u Central Parku. No Shaggy šizi jer mu je suparnica slavna kantautorica Halsey, a bit će mu još i gore kad natjecanje napadne krokodil iz kanalizacije!