Dosta klauniranja!
Shaggy i Scooby upoznaju bandu s glumcem i komičarom Kenanom Thompsonom koji priprema posebnu emisiju da spasi staru TV postaju u Atlanti. No TV postaju napada duh klauna, a Kenan neće moći izvesti skečeve za spas TV postaje.