Iemos se uspije osloboditi i pobjeći u Gabi, gdje napokon pronađe Wirosa. Došlo je vrijeme da se ponovno osvoji Alba Longa i uspostavi istina. Kad ih svi napuste, Amulije i Ilija pripremaju se na posljednju, odlučujuću bitku.