Numitor, kralj Albe Longe, zbog proročanstva mora otići u izgnanstvo. Prijestolje naslijede njegovi unuci Iemos i Enitos, no netko spletkari protiv njih. Velijski rob Wiros u šumi je za Luperkalije. Vestalka Ilija skriva tajnu.