Robot Chicken dopušta Yoshiju da se osveti Mariju jednom zauvijek; menstruacija toliko strašna da zahtijeva pomoć slavnog egzorcista; Snoopy obučava novu posadu letačkih asova u Prvom svjetskom ratu.