Robot Chicken i Archie
U ovoj animiranoj komediji Archie se suočava s akcijskim povratkom Josie i Pussycats iz svemira u Riverdale. Prikazuje se porijeklo Archieja Andrewsa onako kako to mogu samo pisci Robot Chickena! Plus otkačene smicalice!