Dave i Katie raspravljaju isplati li im se nastaviti s terapijom. Uslijed Carolynina nedavnog otkrića Palek se boji da će izgubiti svoj identitet. Nick provodi sve više vremen akod Jamie, no ona mu ne može reći što on želi čuti.