Carolyn i Palek iskušavaju agresivnije metode kako bi konačno začeli. May predlaže prvi korak kojim bi David i Katie mogli riješiti svoje probleme s intimnošću. Jamie se zaklinje na celibat, no teško joj je odoljeti Nicku, čija je veza uzdrmana.