Spremni suočiti se s konačnim prekidom, Jonathan i Mira ponovno se sastaju, otvarajući se jedno drugom kako nikad dosad nisu. Dok istražuju korijen svoje povezanosti, u konačnici pronalaze izvor svojih dubljih animalnih impulsa.