Ona s Joeyjevom novom djevojkom
Joey misli da Chandler mrzi Joeyjevu novu djevojku, ali istina je da je Chandler izbjegava jer ga jako privlači. Ross i Rachel pokušavaju jedno drugo učiniti ljubomornim.