León se vraća u Buenos Aires nakon što je pobjegao od kuće. Ponovno se susreće s Rafaelom i Andyjem, svojim prijateljima iz djetinjstva. Odlaze na borbu pijetlova i León, oduševljen time, želi se natjecati.