Omladinska patrola
Dok im prijeti uspon Immortusa, Patrola prokletih udružuje se s Willoughbyjem kako bi spriječili smak svijeta. No kad se Rita probudi užasno ostarjela, pogrešno izvedena čarolija pretvara članove ekipe u tinejdžere.