Caseyjeva patrola
Kad je Danny napadnut, Dorothy poziva Space Case da ih brani od zlog Torminoxa. No kad se njegova flota pokaže previše moćnom, Dorothy je prisiljena pozvati najmoćnijeg „prijatelja“ u svojem arsenalu.