Roj pčela na Times Squareu
Zašto bi se roj od 25.000 pčela obrušio na štand s hotdogovima usred Times Squarea? Zašto bi se šišmiš skrivao u snijegu? Stručnjaci nalaze odgovore na ova i još mnoga pitanja.