Vrana daska na snijegu
Stručnjaci objašnjavaju kako se los zaglavio na stablu jabuke. Usto, zašto vrana daska na snijegu na poklopcu tegle za marmeladu te hoće li supervulkan u Yellowstoneu eksplodirati?