Rubi više ne kuka zbog kuka
Dr. Gruber pomaže majci osmero djece, Rubi, sa šokantnim oboljenjem kuka. Ashley želi da joj "potkrešu" viseće nadlaktice, a Jim traži rješenje za svoj golemi vrat.