Jasonova skandalozna stražnjica
Jason želi podići stražnjicu kako bi sablaznio cijeli Kentucky, a jedna pacijentica zove svojeg vidovnjaka usred postupka. Dr. Gruber čeka zastrašujuća operacija u budnom stanju.