Sukob vještica i vampira na vrhuncu je. Sookie iskoristi svoje vilinske moći da spriječi Marnie da čarolijom natjera Billa, Erica i Pam na samoubilačku misiju. Jesus baci tajnu čaroliju da oslobodi Antoniju.