Nakon neuspješna očaravanja Sookie, vampiri Malcolm (Andrew Rothenberg), Liam (Graham Shiels) i Diane (Aunjanue Ellis) odustaju od svoje nakane kad ih Bill upozori da je konobarica njegova.