Tužitelj Strzelecki preuzima slučaj. Zawieja ne odustaje i, suprotno naredbama nadređenog, odlučuje pratiti svoj trag. I dalje se ne zna gdje je dijete ubijene žene. Novi tragovi ne vode nikamo.