U potrazi za novim tragovima, Zawieja i Trepa posjećuju psihijatrijsku bolnicu gdje je žrtva radila. Misle da jedan pacijent ima veze sa smrću. U međuvremenu, tužitelj Strzelecki prima sumnjiv paket.